Joanna Barczewska
Kategoria:
MINI KONKURS CHEMICZNY NA NAJCIEKAWSZY MODEL ZWIĄZKU
 
Konkurs skierowany był do uczniów chętnych z klas siódmych i ósmych.
 
CELE KONKURSU:
  • wyrabianie u uczniów umiejętności przestrzennego postrzegania związków chemicznych
  • znajomości niezbędnych pojęć: atom, cząsteczka, wartościowość, wiązanie chemiczne 
  • pobudzanie do kreatywnego i twórczego działania
  • rozbudzanie zainteresowania uczniów - "poczuć chemię do chemii"
  • rozwijanie zdolności manualnych uczniów
  • podnoszenie poziomu wiedzy dotyczącej budowy związków chemicznych
Modele związków chemicznych można było wykonywać dowolną techniką, wykorzystując modelinę, plastelinę, koraliki lub kulki styropianowe. Uczniowie wykonując modele musieli wykazać się znajomością symboli pierwiastków chemicznych, budową związku chemicznego i rodzajem wiązań chemicznych. 
Wykonane prace przesyłane były w formie zdjęć do nauczyciela chemii - Elżbiety Sarzyńskiej. Wybrałam najciekawsze prace, doceniając prawidłowość wykonania wzorów, estetykę, pomysłowość i kreatywność.

Za wyróżnione prace uczniowie otrzymali oceny celujące. Nagrodzone prace możemy obejrzeć poniżej. 

 

Władysława Migała
Kategoria:

Do prawdziwego teatru mamy teraz daleko. Postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Uczniowie klasy 2a samodzielnie wykonali piękne kukiełki i próbowali swoich sił na scenie naszego klasowego teatrzyku..  Niektóre dialogi były bardzo ciekawe . Brawo Wy!

Agnieszka Birecka
Kategoria:

Zapraszamy do obejrzenia drugiego odcinka naszego innowacyjnego programu "Młody Naukowiec". Osoba, która powtórzy eksperyment w domu i zamieści zdjęcie pod postem z hasztagiem #młodynaukowiec będzie brać udział w nagraniu kolejnego odcinka! 

film na youtube: 

Post w serwisie fb, pod którym zamieszczamy zdjęcia z wykonanego eksperymentu: https://bit.ly/3bbdWTA

Beata Mazepa

 

W lutym uczniowie klas szóstych i siódmych realizowali projekt, w którym wykorzystali matematykę w kuchni.

Uczniowie zajmowali się wybranymi składnikami odżywczymi, szukali w Internecie w wybranych produktach spożywczych zawartość danego składnika oraz wartości dziennego zapotrzebowania.

Do wybranych składników odżywczych układali  między innymi: zadania matematyczne, krzyżówkę oraz szukali różne ciekawostki na temat danego składnika odżywczego.

Wyniki projektu zaprezentowali w formie plakatu. Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych plakatów.

Agnieszka Birecka
Kategoria:

Zapraszamy do zapoznania się z historią samochodów przedstawioną przez klasę 6b po lekturze książki 'The story of cars'. Dla fascynatów motoryzacji i pięknych zdjęć przedstawiających pierwsze samochody. Uczniowie włożyli w to naprawdę dużo pracy.

(uwaga: trzeba być zalogowanym do office365, aby oglądać prezentację)

Agnieszka Birecka
Kategoria:

Zapraszamy do zapoznania się z historią samochodów przedstawioną przez klasę 6c po lekturze książki 'The story of cars'. Dla fascynatów motoryzacji i pięknych zdjęć przedstawiających pierwsze samochody. Uczniowie włożyli w to naprawdę dużo pracy.

(uwaga: trzeba być zalogowanym do office365, aby oglądać prezentację)

Podkategorie