Joanna Barczewska
Kategoria:

W ramach lekcji języka polskiego uczennice klasy 7c: Nicola S., Jennifer D., Magdalena W. podjęły się trudnego zadania -poprowadziły lekcję dotyczącą twórczości Ernesta Hemingwaya. Ta zamiana ról była na pewno dla wszystkich ciekawym doświadczeniem. Uczennice z wielkim zaangażowaniem podeszły do zadania, a przygotowana lekcja była przez nie dobrze przemyślana i ciekawa.

Joanna Barczewska
Kategoria:

Zakończenie naszego projektu tuż tuż. Wkrótce podsumujemy ubiegłoroczne działania i realizację celów projektowych. Tymczasem wybraliśmy się na integracyjną wycieczkę do parku linowego w Złotym Stoku. Spędziliśmy wspólnie czas aktywnie, współpracując ze sobą na wysokości ;) Super relaks i zabawa. Polecamy :)

 

 

Aleksandra Kociołek

W minionym tygodniu, klasa 4b zdobyła nowe informacje i umiejętności, m.in.: dowiedzieli się przez co odmienia się rzeczownik  i jak dokonać jego deklinacji. Właśnie odmianie przez przypadki poświęciliśmy najwięcej czasu. Uczniowie najpierw grali w klasy, podając przy tym wskazane nazwy przypadków, a na następnej lekcji kodowali ozoboty, które musiały pokonać tor przeszkód. Czwartoklasiści zbudowali ścieżkę, we wskazanych miejscach umieścili puzzle z pauzą, a na nich zostały postawione przedmioty ze wskazaniem, w jakiej liczbie i w jakim przypadku powinny zostać odmienione. Dzieci poradziły sobie z tym zadaniem rewelacyjnie, a ozobot pokonał całą trasę, dzięki szybko rozwiązanym zadaniom. 

There are no images in the gallery.

Piotr Kędroń
Kategoria:

Działaj z imPETem! To kolejny projekt edukacyjny, w którym będziemy zachęcać Głuchołazian do segregacji odpadów, podkreślając przy tym, dlaczego warto to robić.

W tym roku szczególny nacisk kładziemy na butelki PET, które są powszechnie użytkowane w naszych gospodarstwach domowych.

Bez edukacji nie ma segregacji.Bez segregacji nie ma recyklingu. Bez recyklingu nie ma pięknej planety.

Szczegóły niebawem ;-)

 

 
Agnieszka Birecka
Kategoria:

Uczniowie klasy 1a i 1b w ramach innowacyjnych zajęć z języka angielskiego, rozwijających kompetencje kluczowe, mają za sobą już pierwsze zajęcia z ozobotami. Uczyli się, jak działa robot oraz jak własnoręcznie go zaprogramować rysując - wcale nie taką prostą - linię :)
Ponadto, w ramach międzynarodowego Dnia Kropki, pierwszaki poznały historię Vashti oraz sami rysowali i wyklejali własne kropeczki. Mamy nadzieję, że to pierwszy krok na drodze do rozwijania językowych talentów. 

Podkategorie