Z okazji obchodów 800 - lecia miasta Głuchołazy ogłaszamy konkurs na hasło promujące nasze miasto.
Regulamin konkursu:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
-
Konkurs pt. „Hasło reklamowe miasta Głuchołazy’ zwany dalej konkursem przeprowadzany jest w terminie od 22.11.2021 do 22.12.2021
-
Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Głuchołazach
-
Koordynatorem konkursu jest pani Joanna Dudek
-
W konkursie udział może wziąć każdy uczeń naszej szkoły
-
Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie hasła, które zostanie umieszczone na banerze promującym miasto Głuchołazy.
-
Hasło może zawierać nazwę miasta Głuchołazy.
-
Hasło może obejmować różnorodną tematykę, np.:
- Odwoływać się do miejsca położenia
- Specyfiki miasta (zabytki, część zdrojowa, legenda itp.,)
- Wywoływać pozytywne wrażenia (Głuchołazy- dobre miasto)
- Hasło ukierunkowane na mieszkańców (Głuchołazy-warto tu żyć)
II. WARUNKI UCZESTNICTWA:
-
Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie do konkursu propozycji haseł promujących miasto Głuchołazy.
-
Zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
Zgłoszenie powinno zawierać: propozycję hasła oraz dane autora (imię, nazwisko, klasę).
-
Każdy uczestnik może przedstawić maksymalnie 3 propozycje hasła promującego nasze miasto.
-
Propozycja hasła nie może być obciążona żadnymi prawami autorskimi ani roszczeniami osób trzecich.
III TERMIN SKŁADANIA PROPOZYCJI HASEŁ:
-
Propozycje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 22 grudnia 2021 roku, do godziny 24.00
-
Koordynator konkursu zastrzega sobie prawo do ewentualnego przedłużenia powyższego terminu.
IV. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU:
-
O wyłonieniu zwycięzców konkursu zadecyduje powołane przez koordynatora Jury.
-
Organizator przewiduje nagrodę niespodziankę.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia konkursu, jeśli prace nie spełnią warunków regulaminu lub ich poziom nie będzie spełniał oczekiwań Organizatora.
-
Ogłoszenie wyników planowane jest na dzień 17.01.2022 przy czym Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu.
-
Informacja o haśle, które zwyciężyło w konkursie znajdzie się na stronie internetowej szkoły
-
Laureat konkursu zostanie powiadomiony przez koordynatora o rozstrzygnięciu konkursu osobiści, telefonicznie lub mailem.
-
Zwycięskie hasło umieszczone zostaną na okolicznościowym banerze, który będzie promował Głuchołazy w trakcie obchodów 800- lecia miasta
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Dane osobowe dostarczone do Organizatora będą przetwarzane przez niego w celu realizacji konkursu, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
-
W przypadku otrzymania nagrody Uczestnik konkursu (jego opiekun prawny) wyraża zgodę na publikowanie swoich danych.
-
Zwycięzca konkursu przeniesie autorskie prawa majątkowe do hasła promocyjnego Miasta Głuchołazy na Gminę Głuchołazy we wszelkich formach wykorzystania hasła.
-
Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją jego Regulaminu.
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest u koordynatora (gabinet pedagoga szkolnego), na stronie internetowej szkoły oraz na gazetce szkolnej przy sali nr 3.
-
W razie pytań i wątpliwości dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać u koordynatora pani Joanny Dudek- osobiście w godzinach pracy oraz pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.