Szkoła Podstawowa nr 1

im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Głuchołazach
Joanna Barczewska
Kategoria:
Na zajęciach dodatkowych z matematyki szukaliśmy odpowiedzi na powyższe pytanie ;) Wydawałoby się, że jest łatwe, ale jeśli są trzy pizze i dziesięć osób? Zajęliśmy się więc genezą ułamka, do tego przybory i... znaleźliśmy odpowiedź :) Proste! I smaczne ;)
 

 

Joanna Barczewska
Kategoria:
W tym roku szkolnym uczniowie klas 4c, 4e i 5b brali udział w Matematycznej Lidze Zadaniowej PLUS-MINUS. Doskonalili umiejętności przedmiotowe, ale również wykraczające oraz przygotowywali się do udziału w konkursach matematycznych. Udział wymagał systematyczności i cierpliwości. Podsumowanie wyników konkursów PLUS-MINUS i zestawów zadań pozwoliło wyłonić zwycięzców. Zostali nimi:
 
- w klasie 4c - Bartosz Zamojski,
- w klasie 4e - Tomasz Gądek,
- w klasie 5b - Kacper Żurek.
Zwycięzcy i uczestnicy otrzymali matematyczne nagrody. Dziękujemy za udział i gratulujemy wyników :)    
 
 
Joanna Barczewska
Kategoria:
Komisja konkursowa wyłoniła rysunki, które zostały wyróżnione i nagrodzone. Wyróżnienia zostały przynane: Tomkowi Gądkowi z klasy 4e i Maćkowi Sajdakowi z klasy 4c, natomiast zwycięzcami konkursu zostały ex aequo Maja Kurzyp z klasy 4e i Karolina Szczędzina z klasy 5b. Gratulujemy! Uczniowie otrzymali matematyczne nagrody ;) Dziękujemy za udział w konkursie :) Zwycięskie prace obok.  
 
Joanna Barczewska
Kategoria:

Na kółku tym razem temat symetrii. Okazuje się łatwy i znajomy, gdyż wokół nas wiele jej przykładów. Oprócz poszukiwań doskonaliliśmy umiejętności w rysowaniu figur foremnych. Cyrkle i kątomierze w ruch!

 

Joanna Barczewska
Kategoria:
 
Na kółku matematycznym zajmujemy się graniastosłupami i wielościanami foremnymi. To łatwe, szczególnie gdy rozwiązujemy zadania z takimi pomocami. Rozpoznawanie, siatki i obliczenia, to jest to :) 
 
 
Joanna Barczewska
Kategoria:

Masz głowę pełną pomysłów, jesteś kreatywny – opracuj logo kółka matematycznego. Praca może być wykonana dowolną techniką. W grafice mogą znaleźć się liczby, figury, przybory i inne pojęcia lub hasła związane z tą dziedziną.  Najciekawsze pomysły zostaną nagrodzone gadżetami związanymi z matematyką, a jedna wybrana praca będzie logo kółka. Prace dostarczamy do nauczyciela prowadzącego do 15 kwietnia :)

Uwaga zmiana terminu z 15 IV na 25 IV!!!