Szkoła Podstawowa nr 1

im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Głuchołazach
Piotr Kędroń
Kategoria:
Pracę z arkuszami rozpoczynamy indywidualnie, kiedy mamy otwarty arkusz i zeszyt rozwiązań oraz sprawdzone nagranie.

Należy pobrać na własny komputer zeszyt rozwiązań, zakodować go - wyjątkowo wpisując imię i nazwisko oraz symbol klasy - A B C. Arkusze pobieramy i wyswietlamy na ekranie komputera lub możemy je  wydrukować. Arkuszy nie musimy kodować. 

Wypełniony zeszyt rozwiązań odsyłamy mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Arkusz standardowy rozwiązujemy w ciągu 90 minut  i wysyłamy zeszyt rozwiązań mailem. Prosze pamietać, aby dodać załącznik do maila.

Czas rozwiązania pozostałych arkuszy to: 135 minut  i wysyłamy zeszyt rozwiązań mailem. Prosze pamietać, aby dodać załącznik do maila. 

Arkusz standardowy dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu (OJAP_100)

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJAP_200)

Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJAP_800)

Piotr Kędroń
Kategoria:
Pracę z arkuszami rozpoczynamy indywidualnie, kiedy mamy otwarty arkusz i zeszyt rozwiązań.

Należy pobrać na własny komputer zeszyt rozwiązań, zakodować go - wyjątkowo wpisując imię i nazwisko oraz symbol klasy - A B C. Arkusze pobieramy i wyswietlamy na ekranie komputera lub możemy je  wydrukować. Arkuszy nie musimy kodować. 

Wypełniony zeszyt rozwiązań odsyłamy mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Arkusz standardowy rozwiązujemy w ciągu 100 minut  i wysyłamy zeszyt rozwiązań mailem. Prosze pamietać, aby dodać załącznik do maila.

Czas rozwiązania pozostałych arkuszy to: 150 minut  i wysyłamy zeszyt rozwiązań mailem. Prosze pamietać, aby dodać załącznik do maila. 

Arkusz standardowy dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu (OMAP_100)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OMAP_200)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OMAP_800)

 

Piotr Kędroń
Kategoria:
Pracę z arkuszami rozpoczynamy indywidualnie, kiedy mamy otwarty arkusz i zeszyt rozwiązań.

Należy pobrać na własny komputer zeszyt rozwiązań, zakodować go - wyjątkowo wpisując imię i nazwisko oraz symbol klasy - A B C. Arkusze pobieramy i wyswietlamy na ekranie komputera lub możemy je  wydrukować. Arkuszy nie musimy kodować. 

Wypełniony zeszyt rozwiązań odsyłamy mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Arkusz standardowy rozwiązujemy w ciągu 120 minut - 2 godziny zegarowe i wysyłamy zeszyt rozwiązań mailem od 1130

Czas rozwiązania pozostałych arkuszy to: 180 minut - 3 godziny zegarowe i wysyłamy zeszyt rozwiązań mailem od 1230

 

Arkusz standardowy dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim