Bartosz i Mateusz z 6b to uczniowie objęci innowacją realizowaną na terenie naszej szkoły, jaką jest tutoring dydaktyczny.
Na jednym z ostatnich tutoriali wyniknęła ciekawa inicjatywa z dyskusji o poziomie znajomości związków frazeologicznych wśród rówieśników chłopców. Bartosz i Mateusz postanowili mianowicie nabytą wiedzą i umiejętnościami w tym zakresie (co warte podkreślenia: na drodze własnych poszukiwań i rozwoju językowego) podzielić się z całą klasą.
Chłopcy najpierw gruntownie przestudiowali podsunięte materiały, wybrali kanon związków frazeologicznych, których poznanie przez kolegów uznali za konieczne oraz całkowicie samodzielnie wykonali pomoce dydaktyczne i opracowali ćwiczenia, a w konsekwencji - cały konspekt lekcji. Zajęcia te fantastycznie przeprowadzili w zeszły piątek. Pasja, zaangażowanie i profesjonalizm „małoletnich nauczycieli” zaskoczył piszącą te słowa. Chłopcy pokazali innym, jak to jest, kiedy "chce się wiedzieć więcej", a to jest gówny cel naszych tutoringowych spotkań.